maanantai 13. joulukuuta 2010

200.



Tämä on blogini 200. postaus. Aloitin tämän ihanan harrastuksen maaliskuussa. Ihan joka päivä en siis ole keksinyt sanottavaa taikka ehtinyt ajatella sellaista.

Blogin pitäminen on vienyt minut mennessään. Vaikkakin kipuilen itseni kanssa lähes päivittäin, sillä olen huono valokuvaaja eikä minun kirjoittajan lahjoissa ole kehumista. Tahtoisin tämän olevan paljon parempi. Mutta tämä on kai sitten sitä minua. Minun päiväkirjani.

Olen saanut uusia ystäviä ja olen tutustunut aivan ihaniin uusiin maailmoihin toisten blogien kautta. Kotiäidin maailma on avartunut valtavasti.

Kiitos teille kaikille ihanille, jotka olette täällä piipahtaneet!


3 kommenttia:

  1. ONNEA kahdestasadasta! Se on hirmuinen määrä, ja olet tosi ahkera, vaikkei ihan joka päivä kuuluisikaan. Kiitos siis itsellesi kaikesta tästä täällä olevasta!

    Minä ajattelen vähän samoin, että oma päiväkirjani b. on. Kuvien myötä muistaa paljon, ja mihin muualle kaikki ne kuvat laittaisikaan...? ;)

    Kiitos sinulle siitä, että aloitimme. Emmin kauan. Ilman sinua en olisi uskaltanut. Onnea vielä kerran!

    VastaaPoista
  2. Onnea Pipsa ystäväni!Ja kiitos sinä "pelastit"kesäni kauneimmalla lierilätsällä mitä olla voi♥
    Se odottaa toiveikkaana ensi kesän helteitä ,jolloin toivottavasti olen oikealla kesälomalla enkä kesän aikaisella sairaslomalla.Onnea .Ja kiva että olet juuri sellainen kuin olet.On mukava piipahtaa täällä rauhoittumassa.
    Olet suloinen.
    maria

    VastaaPoista
  3. Ilse ja Maria, kiitos, te ystävät!

    VastaaPoista